cercador temàtic

En colaboración con:


curses on line
10ª Cursa Ciutat de Cervera
Mitja Marató de Sabadell
XXI Cursa Popular de Viladecans 10K
10K Poble Nou - Barcelona
1ª Cursa de la Tardor
Sant Andreu de la Barca
XXII Cursa de Fons
a Sant Muç - Rubí
10K CN Sabadell
V Cursa Pont de Vilomara
i Rocafort
Cursa Promoció
Pont de Vilomara

seccions
atletes
bibliografia
calendari
classificacions
equipament
enllaços
entrenament
fotos
notícies
salut
salut i kms
foto atleta
el bloc d´en Salva
taulell
xat
lliga d´internautes
bloc atletisme català
llista de correu
matagalls


webs
Atletisme Girona
Atletisme Lleida
Federació catalana
Federació espanyola
Marató Barcelona
Marató Mediterrani
Marató d´Empúries
Yellow Chip
Fotoinstant
Ropits
correrxmuntanya
Foro de Atletismo
EAA
IAAF
AIMS
FEEC
Arcadi42
Corredors.cat
km0 ponent
Skyrunning
ultraparis
Somos Atletas
La web del corredor
Revista Marathon
Wikipedia

contactar
info@atletisme.com

© 2002 e-solucions




dmoz.org












   
 NOTÍCIES

09/11/2009 - FCA - General


El Futbol Club Barcelona, segon



La Real Federación Española de Atletismo elabora cada any la classificació dels millors clubs estatals segons els resultats obtinguts als diferents Campionats d'Espanya. Aquesta classificació es realitza amb la suma dels punts aconseguits pels llocs de finalistes a tots els Campionats celebrats en totes les categories, incloent pista coberta, aire lliure, ruta i marxa atlètica.|

El Futbol Club Barcelona ha estat el millor club català classificat, aconseguint la segona posició, millorant en una posició l'aconseguida la temporada passada. El club amb millor puntuació ha tornat a ser el Platges de Castelló.
Entre els 10 primers classificats apareixen l'Agrupació Atlètica de Catalunya en el cinquè lloc, i l'ISS-L'Hospitalet el setè.
Dos clubs catalans apareixen a la llista dels 20 primers, el Medilast Sport Lleida en el lloc divuitè, i el Club Atlètic Manresa en el dinovè.
Per últim, destacar que entre els 30 primers figuren el Club Atlètic Igualada al lloc vint-i-dos, la Joventut Atlètica de Sabadell al vint-i-set, i el Centre Atlètic Laietània al vint-i-vuit.



Share/Bookmark















© 1998-2010 e-solucions