cercador temàtic


curses on line
XI Cursa Can Mercader
8a Cursa Popular
de Parets del Vallès
Els 10km de Granollers
IV Canet Race 10km 2013
I Canet Race 5km 2013
CX Delta Prat 2013
Els 10 de Santa
Sta. Perpètua de la Mogoda
XXVII Cursa de Bellavista
1a Cursa i Marxa Solidàries de Martorell per la Salut Mental
5a Cursa Popular d'Abrera, 5k i 10K
7a Cursa del Foc Olesa de Montserrat, 10K
Cursa Popular Premià de Mar - Estiu 2013
Cursa de migfons d'Andorra 2013


seccions
atletes
llibres
calendari
classificacions
equipament
enllaços
entrenament
fotos
notícies
salut
lliga d´internautes
llista de correu


webs
Atletisme Girona
Atletisme Lleida
Federació catalana
Federació espanyola
Marató Barcelona
Marató Mediterrani
Marató d´Empúries
Champion Chip
el bloc d´en Salva
Salut i Km.
Fotoinstant
Ropits
correrxmuntanya
Foro de Atletismo
EAA
IAAF
AIMS
FEEC
Arcadi42
Corredors.cat
km0 ponent
Skyrunning
ultraparis
Somos Atletas
La web del corredor
Revista Marathon
Wikipedia

contactar
info@atletisme.com

© 2013 Marina Eye-Cam




dmoz.org







   


NOTÍCIES
12/04/2012 - FCA - General

Aquest cap de setmana comença la Lliga Catalana de Clubs 2.012, que tradicionalment representa l'inici de la temporada de competicions de pista a l'aire lliure, una vegada finalitzada la temporada de pista coberta i cros.
A la Lliga Catalana de Clubs es disputen dues Jornades Classificatòries amb mig programa de proves els dies 15 i 22 d'abril, i una Jornada Final a programa complet el dia 13 de maig. En aquestes tres jornades participen els clubs classificats segons els resultats de la temporada passada. La suma de les puntuacions de les dues jornades classificatòries decidirà l'agrupament de la participació en la Jornada Final. No participen els clubs que prenen part a la Divisió d'Honor i en la Primera Divisió del Campionat d'Espanya de Clubs.|
Els encontres de la Primera Categoria del proper diumenge 15 es disputen en jornada matinal, i es realitzaran a Estadi Moisés LLopart del Prat del Llobregat, organitzat pel Pratenc AA, el Grup A, i a Estadi Municipal de Granollers, organitzat pel CA Granollers, el Grup B.
La Lliga Catalana també disputa encontres en la Segona i Tercera categories durant el mateix cap de setmana i amb el mateix sistema de puntuació. Els encontres de Segona Categoria masculina se celebraran a l'Estadi Municipal de Vilafranca del Penedès i a l'Estadi Camp Clar de Tarragona, pels grups A i B respectivament.
Per últim, els de la Tercera Categoria masculina i Segona femenina disputaran les corresponents primeres jornades a l' Estadi Municipal La Muntanyeta de Calella i a l'Estadi Camp Clar de Tarragona.


Share/Bookmark





- Publicitat -






© 1998-2013 e-solucions