IX CURSA CONTRA EL RACISME - IX CURSA CIUTAT DE BARBERÀ

Aquest any 2008 la Cursa Ciutat de Barberà se celebrarà el dia 6 de juliol al matí, per a incorporar-lo als actes de la Festa Major de Barberà.

RECORREGUT

Tenint en compte que proposem que la sortida i l'arribada siguin en les pistes d'atletisme del complex poliesportiu de Ca Llobet, el circuit urbà pel qual transcorrerà la Cursa serà el format pels carrers: Carretera de Barcelona, Pintor Fortuny i Doctor Moragas (des de Marquesos de Barberà fins a Pere Sanfeliu).

HORARI 10,00 h.

Sortida per a les categories D, I, F, G, H.

Cursa Gran CIRCUIT A: Després de prendre la sortida en la pista municipal d'atletisme, els/les participants es dirigiran per la carretera de Barcelona i el carrer Pintor Fortuny, cap a la avinguda del doctor Moragues, per la qual pujaran cap a la confluència amb Marquesos de Barberà, realitzant allí un gir de 180 graus, per a descendir per la mateixa fins al carrer Pere Sanfeliu. Una vegada aquí realitzaran altre gir de 180 graus cap a la seva esquerra, iniciant l'ascens de la mateixa avinguda. Efectuaran dues voltes al circuit, el que representa una distància aproximada de 5800 m.

 

REGLAMENT I CATEGORIAS

1.- Carrera oberta a tot el món sense distinció de sexe, edat o nació.

2.- Es realitzaran tres carreres diferenciades amb horaris i categories segons figura en aquest reglament.

3.- Categories:

CATEGORIA MASCULÍ FEMENÍ

fins a 1999 P m f

1998 1997 A m f

1996 1995 B m f

1994 1993 C m f

1992 1991 D m f

1990 1988 I m f

1987 1968 F m f

1967 1953 G m f

1952 anteriors H m f

4.- Inscripcions: Gratuïta per a les categories P, A, By C. Per a la resta de categories el preu serà de 7 euros amb inscripció anticipada o de 10 euros si és el mateix dia de la carrera. Les inscripcions es podran fer online o en les oficines de la Unió Atlètica Barbera, fins al dia 3 de juliol : Passeig doctor Moragas, n° 268-270 (Ca Llobet). Tots els dies 20:00 a 20:30h. Telèfon: (93) 729 31 27

En la sortida el dia de la carrera: Fins a les 9’30 h, previ pagament de 10 Euros per a totes les categories excepte P, A, By C .

5.- La cursa i la mini cursa es regularà amb xip (es pot inscriure amb xip groc).

6 .- Carreres: Sortida i arribada en les pistes d'atletisme

1a.Sortida, 10,00h:

Cursa Categorias D I F G H Distancia 5.800 m.

2a. sortida, 11:00h:

Mini cursa Categories: A B C Distància 1.300 m.

3a. Sortida, 11 h:

Barrufetcursa Categoria P Distancia 400 m.

7 .- Premis: Trofeu als tres primers classificats en la general masculí i femení de la cursa. Medalles als tres primers classificats en cada categoria, masculí i femení. Qui tingui trofeu en la general no tindrà trofeu per categories. Samarreta commemorativa.

8 .- El lliurament de premis es realitzarà al finalitzar les carreres en les pistes d'atletisme, a les 12’00 h.

9 .- Haurà servei de guarda-roba i de dutxes.

10.- Les reclamacions es realitzessin per escrit. Una vegada acabada la competició la decisió de l'organització serà inapel·lable.

11.- L'organització declina tota responsabilitat pel que fa referència als accidents i altres perjudicis que puguin derivar-se per la participació.

12.- El fet d'inscriure's en la carrera significa l'acceptació del present.